30
Mei
08

Indianenstam in Brazilië gevonden.

Remote tribe found in Brazil | World news | guardian.co.uk

Photograph: Survival International /Reuters

Het nieuws heeft geloof ik zo’n beetje op de voorpagina van alle kranten gestaan. Dus daar wilde ik het niet over hebben. Lees het artikel in The Guardian maar. Over de foto dus. Die heeft iets onwerkelijks. Het doet me bijvoorbeeld denken aan de grafische weergaven in de Playstation One van jaren geleden. Hij ziet er ook aardig gefotoshopt uit.

Technorati Tags: , ,

3 Responses to “Indianenstam in Brazilië gevonden.”


  1. mei 31, 2008 om 10:27 am

    Jij denkt dus dat ze ons iets op de mouw spelden?

  2. 2 sefke
    mei 31, 2008 om 10:39 am

    Nee, dat niet. Ik vind het een surrealistisch plaatje. Het ziet er zo onwerkelijk uit.

  3. 3 cheyenne
    juni 2, 2008 om 4:46 pm

    Volgens mij is dit echt ik ben heel geintrisseerd naar mij voorouders dus zou het goed kunnen dat hier misschien familie van mij tussen zit maarja ik hoor er wel nog van zeker ..


Geef een reactie

mijn tweets

RSS Sefke leest de krant

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS LokaalMondiaal

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

Archief

Categorieën

Het Weer

Santa Cruz de La Palma Weather


