12
Jun
08

Discussie bij Sargasso over de olie.


foto: FreeWine

Sargassaal breed discussiëren over de ontwikkelingen op de oliemarkt, de gevolgen van stijgende olieprijzen voor Nederland en de rol van de overheid en de markt in dit alles? Maandag 23 juni kunnen Sargasso lezers meedoen aan een live digitale discussie over deze onderwerpen van 20:00 tot 21:00.

Ik heb mij al aangemeld. Met de huizenhoge olieprijzen wordt het wegvliegen van mijn paradijselijk eilandje steeds duurder. Af en toe moet ik er toch echt vanaf. Anders loop ik de zogenaamde eilandkolder op, voor zo ver ik er toch al geen last van heb. Lees er meer over bij Sargasso. Daar kun je je ook aanmelden.

Tags Technorati: , ,

3 Responses to “Discussie bij Sargasso over de olie.”


  1. 1 RvK/LC
    juni 12, 2008 om 8:27 am

    Ja dat wordt roeien Sefke. En voor mij Bertus Aafjes’ voorbeeld volgen in de omgekeerde richting.

  2. juni 12, 2008 om 8:30 am

    oeps, mijn naam linkt naar mijn SL blog. Ik ben het, die Italiaanse Nederlander.

  3. juni 20, 2008 om 5:25 pm

    Interessant! Leuk idee van Sargasso.
    Ik denk dat de oliebedrijven een spelletje spelen.
    Ik ga ook bij wordpress bloggen denk ik!
    Mooi blog heb je Sefke!
    En ik zie dat Rob daar ook al blogt (en verdwenen is van het VKblog).


Geef een reactie

mijn tweets

RSS Sefke leest de krant

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS LokaalMondiaal

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

Archief

Categorieën

Het Weer

Santa Cruz de La Palma Weather


