20
Jun
08

Wie is Marco?

Ik schoot wakker.
De belangrijkste vraag had ik laten liggen.
Wie is Marco?


Tags Technorati: ,

1 Response to “Wie is Marco?”


  1. juni 20, 2008 om 6:46 pm

    Zo kom ik mezelf tegen. Leuk, vereerd ook.
    Ik kom hier terug, zeker weten.


Geef een reactie

mijn tweets

RSS Sefke leest de krant

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS LokaalMondiaal

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

Archief

Categorieën

Het Weer

Santa Cruz de La Palma Weather


