04
Okt
08

Blog-quote

De WRR liegt nog harder dan Ely de Waal Volkskrantblog

Het gaat dus over politici die de Goudse rellen opkloppen volgens politiebaas Stikvoort in De Volkskrant. Maar wie dat beweert moet meteen aan de schandpaal. Zo ook de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid die niet met de wolven meehuilt. Ook het rechtse smaldeel van de Tweede Kamer doet een duit in het zakje:

‘De korpschef is er niet om de Tweede Kamer te bekritiseren, maar om de relschoppers aan te pakken’….. (Laetitia Griffith)
‘Met zo’n gevoel van urgentie kan hij beter parkeerwachter worden.’ (Geert Wilders)

Het Marokkaans tuig heeft ’t gedaan en wie dat wil nuanceren moet hangen.

1 Response to “Blog-quote”


  1. oktober 4, 2008 om 11:35 pm

    Politici worden in NL steeds hyperiger en willen voorkomen dat Wilders nog meer stemmen trekt (en dat hun partij dus stemmen verliest).

    Dank voor je bezoek nog bij mijn blog.
    Je mag de foto’s ook gewoon van mijn blog kopiëren als je ze wilt gebruiken of werkt dat niet zo handig? Ik heb ook foto’s op photobucket maar daar moet je je dan wat doorheen worstelen…
    http://i294.photobucket.com/albums/mm97/Helena_webspinsels (diverse albums, ik moet er weer wat foto’s plaatsen van Dordrecht, en andere dingen).
    Maar ik vind de foto’s die jij nu hebt gebruikt van Flickr wel mooier overigens!
    Ik zal eens over Flickr nadenken.


Geef een reactie

mijn tweets

RSS Sefke leest de krant

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS Onbekende RSS-invoer

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

RSS LokaalMondiaal

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.

Archief

Categorieën

Het Weer

Santa Cruz de La Palma Weather


